Alla inlägg den 11 september 2008

Av Isabelle - 11 september 2008 21:13

Asså guuuud. Jag har ångest över mitt hår! Vill ha tillbaka det röd-orangea!


För övrigt; Jag är så sjukaste stressad inför imorgon. Slutar att jobba kl 5 och kl 6 så börjar Christians 25-årsfest. Det ska bli superkul men det kommer att bli en SÅ stressig timme om jag ska hinna fixa mig någorlunda inför det efter jobb.


På lördag är det öppet hus på Hvilan, min gamla skola, och det blir great hoppas jag. Ser fram emot det som fan, ska bli super att träffa alla underbara folk igen!


För övrigt... så är jag riktigt trött. Zzzz.

Sen har jag funderat på en sak, har ni tänkt på hur man kan tappa förtroendet för folk ibland, bara sådär totalt? Det försvinner, litegrann i taget, undan för undan. Till slut så blir det bara helt tomt, och man känner sig så likgiltlig inför personen ifråga. Blank som ett tomt ark papper.


Nej men, nu ska jag sluta predika.


Men en annan sak; kom ihåg, att med rätt inställning kan man komma långt.

Ovido - Quiz & Flashcards