Alla inlägg den 13 september 2008

Av Isabelle - 13 september 2008 22:02

Åh, igår var superkul! Tack Christian för en mycket trevlig kväll, med god mat och vin. Mycket vin.. Haha. Jag satt och gick igenom fotona ifrån igårkväll precis, och när man inte minns de senaste 30 tagna bilderna så vet man att man kanske inte skulle druckit det där "sista" glaset.


Men iallafall, träffade många trevliga människor igår, känns inte som vi hann säga hejdå ordentligt bara eftersom jag och Sara fick hasta iväg till vår sista buss, som vi ändå missade. Damn!

Morsan ringde mig när vi var påväg gåendes hem från stan för att kolla vart jag var. "Jag går hem, det är LUGNT!" hade jag tydligen sagt med ett inte alltför nyktert tonläge, såpass inte nyktert att hon skickade farsan iväg och hämta oss med bil och köra oss hem. Hmm, själv tyckte jag att jag ägde världen.


Morgonen efter mådde jag förvånansvärt bra (vilken iofs nog berodde på att jag inte ens hade blivit nykter än, alltså hade jag heller inte hunnit bli bakfull). Jag gick upp vid halv 10 för jag skulle till Hvilan på öppet hus. Det var verkligen också sjukt kul, träffade skitmånga, sprang rundor och minglade med allt och alla, från ettor och arborister, till mattanter och lärare. Love the Hvilan-feeling! Var där till kl 3, tiden gick sjukaste fort alltså. Efter det så tog jag, Bruz, Perper och Franzz 172:an till Malmö, och satte oss och chillade med lite öl vid Möllan i väntan på Bruzes tåg. Sen drog vi hemåt, och jag har haft en lugn hemmakväll with the family.

Hunnit ladda upp bilder från igårkväll på Facebook har också gjort!

Ovido - Quiz & Flashcards