Alla inlägg under november 2007

Av Isabelle - 15 november 2007 15:04

Goddag allihopa everybody.

Här sitter jag och jobbar hårt..
Nä seriously, här är lide dött på jobb, har inte något att göra förutom att sitta och bevaka kundtjänst-telefonen om nu någon kund skulle få för sig och ringa och gnälla över ett kravbrev, någon vissen växt eller dylikt..
Nej, nu var jag inte sjysst, vissa kunder är faktiskt väldigt trevliga, men det finns ju dom, som är.. ja vad ska man säga, lite mindre väldigt trevliga :)

Men, har jag överlevt snart 4 månader här, på min allra första arbetsplats, så överlever jag nog en och en halv dag till.
För gissa vad? Det är nämligen min sista arbetsdag imorgon! Jepp, det är sant!
Så nu ska jag vara ledigledigledig, till den 10 januari då jag och Emma flyr från ett grått, kallt Sverige ner till kängururnas och koalernas hemland, Australien.

Det ska bli super, men vi har massa att planera och vi har knappt börjat (okejdå, jag erkänner att jag har börjat att skriva packningslista) så det är väl snart dags att börja med det. Men det är som jag brukar säga, "ett senare problem".

Nej, nu somnar jag snart, kom igen, ring telefon, ring! För det ser nog inte så bra ut om jag ligger och sover på skrivbordet och vår supervisor kommer in i rummet?

Over and out, Bellis.

Ovido - Quiz & Flashcards