Alla inlägg den 29 november 2007

Av Isabelle - 29 november 2007 00:43


 Vart befinner sig julstämningen egentligen? Inte hos mig iallafall!

Men det är ju trots allt nästan en hel månad kvar tills julafton..

Men efter att ha varit i stan där det är massa ljusslingor och brinnande marchaller 2 kvällar i rad så tycker man ju att man borde känna av den lite. Men ikke.


Var med Carson i stan ikväll iallafall, tog en fika på espressohouse and so on :)

Sen gick vi till Ica Supermarket för att Jenzz skulle hämta ut sitt bredband som hade kommit på posten.. Sen drog vi vidare till hans lägenhet och gjorde tappra försök att installera det, eller inte.

Vi såg på "Bonde söker fru" och "Top Model" istället, och sen var kvällen fulländad.


På fredag är det St: Gertrud som gäller antagligen, jääääs.


Sen måste jag klippa mig med, soon, very soon.. Men jag vill klippa mig billigt, är det någon som har tips på vart man kan klippa sig hos frisörelever på någon frisörskola eller liknande så är ni mer än välkomna med tips på sådana ställen.


Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards