Alla inlägg den 17 november 2007

Av Isabelle - 17 november 2007 18:13

Hey there.


Sitter är och är övermätt, farsan kom hem med kinamat idag, we like :)


 Bruzi ringde precis, sweet he is! Alltid kul att bara snacka lite skit om Hvilan och så ;-) Fast mobil-sändningen bröts, fäg också liksom.

 Fast vi tänkte åka och hälsa på gamla skolan en dag iaf, en fredag, för då är ju båda lediga :)


Watch out Hvilan, here we come!

Av Isabelle - 17 november 2007 15:34

Hej.


Klockan är nu snart 4 och jag gick upp för lite mer än en timme sen. sweet..

Igår blev rätt hårt alltså, fastän jag och jens planerade för "lugn hemmakväll" at hans place. Lite mer ekonomiskt enligt mig.

Det blidde diverse utgång instead, vilket iofs var trevligt :)

Jag träffade först dom andra på St:Gertruds, sen drog vi vidare till lilla torg, sen till Buddah Lounge där milla var gullig och fixade in oss gratis, hittade världens sötaste fägg, eller, det kanske han inte alls var, men lite, andra sa det med iaf, han var iallafall skitrolig att dansa med, we owned the schlager-floor! Sen vid 3-tiden stängde placet och då drog vi vidare till Deep, där jag hittade min 77:a, as usually.. Han hade en ny piercing igen, well, sweet. Var där bara i lite drygt en timme för sen gick min sista buss hem, som jag lyckligtvis hann med.


När jag kom hem så gick jag faktiskt och la mig direkt, UTAN att väcka halva huset :-) Idag så ska jag nog bara ta det lugnt, umgås med the family och så :)


I'm out.

Ovido - Quiz & Flashcards