Direktlänk till inlägg 10 november 2009

here we go (again).

Av Isabelle - 10 november 2009 19:57

Hallå! Hoppas att alla läsare har saknat mig! Troligtvis, eftersom mina "alla läsare" typ bara består Stefan (http://swemak.blogg.se/) som tjatat på mig att börja blogga igen och min mormor.. Höhö.


Jag har inte haft tid innan, för jag har haft ett jobb då. Men nu har jag väl inga ursäkter längre eftersom det var sista dagen på jobb i fredags (heja säsongsanställningar!)


Jag tycker att det är fett skönt att vara ledig iallafall, än sålänge har jag inte hunnit tröttna.


I måndags var jag, Emma och Frans och vaccinerade oss mot svininfluensan. Sprutan kändes verkligen nada (var tveksam på om hon verkligen stack in den i amen på mig, men enligt Emma så gjorde hon tydligen det) och sen drog vi hem till mig och fikade och chillade film och övertygade Bruno som också tittade förbi att han också skulle iväg och vaccinera sig eftersom vi inte aaaalls hade ont eller några andra biverkningar

Märkte  ju inga biverkningar heller, förräns på kvällen/natten tills idag, för har sovit väldigt dåligt p g a att jag har haft ganska ONT i armen.


Men jag släpade mig upp ur sängen imorse iallafall, och cyklade till Ica Maxi och handlade pålägg.

Sen kom resten av slackersen förbi på frukost. Bruno tog med sig bullar och Emma, och Frans tog med sig själv.

Efter en lång frukost med massa bullar (Bruno tänkte att vi skulle äta typ 7 per person) så parkerade vi oss i soffan med massa kuddar och täcken och kollade på film.


Lovley.


Nu sitter jag framför datorn och kollar på ANTM season 13 på youtube, nice!


 
 
steffce

steffce

10 november 2009 20:27

Wohooo ;)

http://www-swemak.blogg.se

 
Peter Ingestad

Peter Ingestad

11 november 2009 01:18

HOTANDE PSYKIATRI!

http://www.newsmill.se/artikel/2009/11/06/anna-odell-gjorde-ratt

http://www.askapatient.com/viewrating.asp?drug=20639

http://www.newsmill.se/artikel/2009/11/06/anna-odell-gjorde-ratt

Influensavaccinet är mycket omdiskuterat. Själv fick jag inga biverkningar. Men allting skall bedömas förutsättningslös. Jag har kikat runt på nätet och sett material som också för ett skepotiskt, kritiskt och tränat öga som mitt eget ger så pass mycket stöd för ryktet att fler har dött av vaccinet än av influensan, att en närmare granskning absolut måste anses påkallad. Det står ockå klart att myndigheterna HAR någonting att dölja, eftersom avtal om ev. skadeståndsanspråk äör HEMLIGSTÄMPLADE. Vår regering framstår i allt skummare dager.

http://kraxpelax.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 1 maj 2011 17:16

 Några av plantorna har jag flyttat ut i växthuset, Aji Crital och Bird Eye;     Och några på balkongen;   Till sist ett par close-up bilder på Peruvian Purple;         ...

Av Isabelle - 7 april 2011 14:54

Första frukterna, Black 'n red;           Min gigantiska Hot Lemon;   och knopparna,     Black n red, Starfish, Peter Pepper, Peruvian Purple, Black n red       ...

Av Isabelle - 26 mars 2011 08:32


Mina 2 plantor black 'n red, sjukt fina har dom blivit! Står i vardagsrummet i norrläge, men det verkar inte bekymra dom. Den till höger har jag behållt blommorna på.     ...

Av Isabelle - 20 mars 2011 19:45

Ja okej, det var ett ganska bra tag sen jag uppdaterade här.. Men har haft fullt upp. Fullt upp med sköta om och plantera om mina chilisar, fullt upp med att plantera tomater, basilika m.m. och sen har jag börjat träna också! Började denna veckan...

Av Isabelle - 27 februari 2011 17:06

Pimenta da Neyde som börjar få mörka blad     Peruvian Purple         Black n' red           ...

Presentation

Omröstning

Är du...
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards